Shit jag är verkligen helkär i denna låten för tillfället (den börjar bli bra efter 38 sekunder) till mina grannars förtret.😛

Nu är jag nästan frisk igen så idag var det tillbaka till gymmet! Känndes skitbra. Var gott när jag gick därifrån o kände mig som en kung, hade inte fixat håret o hade sjaskiga kläder på mig, o ändå fick man en IOI. Då blev man befodrad till att känna sig som en gud😀.
Gick in o käkade på Subway på vägen hem. Fan vad gott det är med Chicken tikka baguetter när dem görs rätt.

Ikväll blir det Pitcher and Piano med gänget. Jag ska pusha för att vi ska dra till Mosh senare men jag får se hur det går med det. Kanske blir vanliga rutinen med P n P o sen Scream o sen gå till Bless o inse att det är stängt o ta en taxi hem istället😛 Undrar hur många gånger vi ska göra det innan vi lär oss.

Anyhoo, ska rensa lägenheten nu, ser ut som en stia här. O det håller ju inte.

Peace