Helt otroligt. Nu när tatueringen nästan läkt så jag kan gå till gymmet igen, klart jag ska bli sjuk. Jag var och tränade i lördags och skulle egentligen göra det nu. I gårkväll började jag känna nåt i halsen men jag gjorde allt jag kunde för att ignorera det. När jag vaknade idag kändes det likadant. Jag blev nervös och ringde Fredde för att höra vad han tyckte om att träna när man har liite ont i halsen. Han sa att jag skulle vänta. Nu, en halvtimme senare börjar halsen bli lite värre. Så visst, det är väl bra att jag inte gick och tränade men jag känner mig grymt frustrerad och besviken. Det närmaste jag kan beskriva vad jag känner är väl att min kropp har förrådit mig.

Det är väl bra att jag inte tränar när jag känner att jag har ont i halsen för jag vägrar bli dundersjuk nästa vecka. Ska bli grymt attt få komma hem och träffa alla igen. Nu är det väl dags o trycka i mig C-Vitamin tabletter och actimel innan jag knallar iväg till jobbet.